srijeda, 13. veljače 2013.

Keksi od kikirikija

Dragi moji, nisam dugo postala, neću lagati. Sram me bilo! Ali, nekako život nosi svoje, obaveze, putovanja, a i sami ste mi rekli da vam je puno draže i jednostavnije pratiti me putem Facebooka. Tamo, molim lijepo, nisam podbacila! Ali ipak, blog je blog, a imam puno noviteta za koje će mi trebati sve moguće platforme, he, he, kako li to zvuči! Uskoro kreće nova radionica i to kompletni ručak-jer ste vi to tražili, točnije u četvrtak 21. veljače u 11 sati te u subotu 23. veljače u 16 sati za sve vas zaposlene koje ne stignete preko tjedna. No, dosta čavrljanja, da se malo iskupim za dugo odsustvo, pripremila sam vam jedan neizmjerno jednostavan, a ukusan recept. Keksiće od kikirikija i banane. Bez šećera, glutena ili žitarica, ma gdje će bolje?!


OK, možda na slici ne izgledaju privlačno, ali puno su bolji kad ih probate. Morat ćete mi vjerovati na riječ ;-) Zapravo, toliko su dobri da je moj dragi, nakon što je kušao ekperimentalna tri komada tražio još. Pa sam se bacila na posao i napravila mu pladanj. Dobro je što su ovi keksići, čim izađu iz dehidratora poput karamela. Uopće ne znam kako je moguće da kombinacija maslaca od kikirikija i banane da taj okus, no morate probati da biste vjerovali. Evo što vam treba.


KEKSIĆI OD BANANE I KIKIRIKIJA

1 šalica maslaca od kikirikija
1/3 do 1/2 šalice banane, smrvljene
prstohvat himalajske soli
cimet u prahu
srž vanilije

Ako nemate kikiriki maslac, napravite svoj. Ma u svakom slučaju vam je zdravije da napravite svoj, a da ne kažem i puno jeftinije jer kilogram kikirikija košta 40 kuna, a vama treba samo šalica. Ako cijena nije u pitanju, samo pročitajte koji se sve sastojci nalaze u teglici kikiriki maslaca, osim kikirikija. Ja uzmem kikiriki, ubacim u multipraktik i meljem li meljem dok se ne pretvori u pastu. Jednostavno!


Maslac od kikirikija izmejerite u zdjelu. Možda je za pravi put dovoljno da krenete samo s pola šalice.  Potom ogulite bananu i dio zgnječite, rukom ili blenderom.


Ako ih zgnječite blenderom, neće biti nimalo grudica, no za malu količinu o kojoj se ovdje radi, to ionako nije presudno. Pa što da se u keksićima našu i komadići banane, to ne bi značilo smak svijeta. Ja ionako volim osjetiti različitu teksturu hrane, a vi?


Onda ubacite zgnječenu bananu na kikiriki maslac, radije manje u početku nego više. Uvijek lako možete dodati još. Dodajte sol i cimet i krenite miješati. Upozoravam vas, neće biti lako, pogotovo ako sami napravite kikiriki maslac jer je uglavnom uvijek jako gust, ali neka vas to ne smeta.  


 
Smjesa će biti prilično viskozna. E sada je glavni trik, dodati još banane ili ne. Jer ako dodate previše, ni to neće biti dobro, keksići se neće držati na okupu. Procijenite otprilike. Ovo je osnovni recept. Sa žlicom oblikujte kekiće i složite ih na foliju dehidratora te sušite barem 3-4 sata, sve dok ih s lakoćom ne uspijete odljepiti s podloge.
 
 
Ja sam u drugu verziju dodala cacao nibs, jednom prilikom sam stavila grožđice, no zaključila sam da su i obični, vulgaris jako ukusni. Ponekad je manje više.
 

 Eto, uživajte mi uz keksiće i topli čaj ili štogod vam je potrebno da zaboravite na snijeg i zimu.

 

Nema komentara:

Objavi komentar