srijeda, 28. ožujka 2012.

Članak na portalu Zdrava krava

Dragi moji, evo izašao je još jedan članak o radionicama i meni na Zdravoj kravi, prilažem ulomak + link

http://www.zdravakrava.hr/clanak/2637/eksplozija-okusa-uz-sirove-specijalitete

 

Sirova hrana je svima dostupna i ukusna, a iznenadit će te intenzivnim okusima


Sirova hrana u posljednje vrijeme izaziva sve veći interes javnosti, a iako možda djeluje neukusno, pripremljena na pravi način može biti jako fina. Posjetili smo radionicu sirove hrane Aleksandre Žarak i saznali kako se pripremaju sirovi specijaliteti te koje dobrobiti ovako pripremljena hrana donosi organizmu. Uz naše savjete nauči kako pripremiti Talijansku salatu!

Aleksandra Žarak bivša je novinarka sa nizom hobija i područja interesa, a za sebe kaže kako najviše voli gastronomiju. Već se neko vrijeme hrani sirovom hranom te se kontinuirano educira o ovom načinu prehrane. Svoju strast odlučila je pretvoriti u radionice putem kojih prenosi znanje o prednostima sirovih namirnica te polaznike uči kako pripremiti ukusna sirova jela.

Inspiracija u sezonskim okusima


Iako nikada u životu nije bila vegetarijanka, Aleksandra je stjecajem okolnosti naišla na knjigu "Zeleno za zdravlje" u kojoj je pronašla rješenje za problem loše probave.

'Nakon duljeg vremena na zelenim sokovima, koji su mene i mamu u potpunosti izliječili od spomenutog problema, a čitajući literaturu odlučila sam probati sirovu hranu. Dala sam si tri dana, no već nakon prvog dana bila sam oduševljena intenzitetom i eksplozijom okusa. Nakon toga sam opet kušala jesti i ribu i meso, ali mi više nisu tako ukusni', govori Aleksandra kojoj je sirova hrana pojednostavila život te popravila imunitet.

Ostatak texta plus recept pronađite na stranicama Zdrave krave


 

2 komentara: