utorak, 7. veljače 2012.

Sretan ti rođendan Noa!

Danas dragi i ja idemo na rođendan njegovog nećaka, Noe. To mu je krsno ime, roditelji ga zovu Gabrijel, ali Noa mi zvuči tako bajkovito i drukčije ;-). Uglavnom, mali Noa slavi treći rođendan i kao svi klinci danas, prodao bi se za čokoladu. No, dragi i ja smo mu prestali donositi čokoladu, bombone i slatkiše. Što da dijete trujemo umjetnim bojilima i aditivima od kojih će dobitri karijes već u ranoj dobi? Radije mu odnesemo jabuke ili banane. Ili neko drugo voće. No, rođendan je ipak rođendan, a Noa je na svog strica koji obožava slatko pa sam se dosjetila kompromisa.


Noa će dobiti čokoladnu tortu, ali, dakako, sirovu. U biti, mislim da smo dragi i ja na ideju ovakve torte došli prvenstveno zbog sebe. Sebičnjaci, reći ćete! Da i ne. Živimo u kulturi gdje je okupljanje oko stola iznimno važno i čim kažete da vi ne jedete nešto od onog što je na stolu, odmah ste svrstani u kategoriju negativca. Ili čudaka. Ljudi ne znaju što bi s vama pa vas radije niti ne zovu u goste. Također je glupo da sjedite za stolom i gledate dok drugi jedu, a vi samo pijete vodu. Bit će neugodno onima koji jedu, ali i vama. Kako rođendani ne mogu proći bez torte i kolača, dragi i ja smo zaključili da je najbolje da mi donesemo još jednu tortu i to onakvu kakvu ćemo mi jesti. Zna se, sirovu!

Pitali smo Noinu mamu kakva dolazi u obzir, voćna ili čokoladna, no dvojbe uopće nije bilo: čokoladna ili nikakva. Zasukala sam rukave i u roku pola sata napravila sam čokoladnu ganache tortu. Osnova je podloga od suhog voća i oraha s puno cimeta, dok je gore gusta čokoladna ganache krema, spravljena uglavnom od kakaa. Ukras su kuglice od kakaa, sjemenki i malina. Srećom, kod sirovih torti krema je jako gusta pa se puno brže i puno lakše oblikuje. Pitate se što je rekao slavljenik?


Momak je tom brzinom gurnuo svoje prstiće u tortu i krenuo ih oblizivati da je to bilo gušt za gledati! Ni Noa ni njegova mama Sandra nisu mogli dočekati da kušaju ukrasne kuglice s vrha torte, a i djed Mladen je komentirao da torta ima okus po najfinijoj tamnoj čokoladi i s nevjericom je pitao pa jel' stvarno u njoj nema šećera? Tata Vedran je tražio recept ;-) Pun pogodak, svi sretni i zadovoljni!


I onda vi meni recite zašto klinci ne bi jeli zdrave stvari kad su im one fine? Vrlo često smo mi, odrasli, ti koji djeci sugeriraju "nemoj to uzeti, neće ti se svidjeti" a ne shvaćamo da su djeca zapravo vrlo otvorena za sve, samo im treba dati priliku da probaju nešto drukčije. Pa vidite ove čokoladne brkove Noe i njegove sestre Kristine!


Ako njih dvoje nisu uživali, ne znamo tko je. Još jednom ti želimo sretan rođendan Noa, a i Kristina će u travnju dobiti svoju rođendansku tortu, vjerojatno voćnu!


Nema komentara:

Objavi komentar